štvrtok, 16. februára 2012

Ako vyrobiť ružu za 2 minúty

Potrebujeme len stužku... 
...1,5 m dĺžka a 1,5 šírka...  

Stužku preložíme v polovici do pravého uhla... potom jeden koniec preložíme kolmo...cez ten trojuholníček...

...druhý kolmo naň..

...a zase ten prvý...a stále dokola...

...až sme na konci...

...koniec pevne chytíme a zvyšok môžme pustiť...

...jeden koniec držíme na mieste a ten druhý ťaháme dole...

 ...presne ako tie super mašle na darčeky...

  ...pekne pomaličky a jemnučko...

...až je tu zrazu ružička...a vtedy prestaneme ťahať...

 ...konce odstrihneme...môžme ju prilepiť alebo prišpendliť...

...samozrejme môžme použiť aj hrubšie alebo tenšie stužky...tá veľká biela je 2,5 cm a tie malé biele sú tá veľká biela napoly:-)...tie červené sú 1,5 cm....  
...1 m stužky stojí asi 0,15 €...

Tak veľa šťastia:-)

6 komentárov:

  1. krásne sú, tá malá biela hlavne! :) ja ich robím trochu inak, aj keď v zásade je to to isté :) vyskúšam aj tento spôsob
    ten môj som mala aj na blogu, môj prvý príspevok a aj to na ňom vidieť, niekedy ho asi prefotím keď sa budem nudiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja zase idem vyskúšať ten tvoj spôsob:-)

      Odstrániť
  2. Nenormálne sa mi páči tvoj blog!:) vidno že si inteligentná, šikovná a ničoho sa nebojíš:) si kreatívna a to sa mi páči, lebo sa tiež venujem podobnej činnosti:) tvoje články sa dobre čítajú a fotky a návody su tiež krásne:) big like:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nedokážeš si ani len predstaviť ako si ma práve nakopla...ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prekvapila si ma!:D zatiaľ k tomu už nemám čo povedať, len že sa určite vrátim :) som rada že som ti vylepšila deň:) a že existujú ešte normálni ľudia:)

    OdpovedaťOdstrániť